Utbytesservice gäller endast för nedan angivna modeller. För att felanmäla - klicka på den modell som ärendet gäller.
För att felanmäla övriga produkter som inte omfattas av utbytesservice - klicka på ikonen ovan (Inskicksservice).
Vid registrering av ett ärende innan kl. 12 vardagar, skickas ersättningsenhet ut samma dag tillsammans med returhandlingar.
Den trasiga enheten skall skickas in i erhållet returemballage och vara Tele2 tillhanda inom 5 arbetsdagar.
Vid ej uppfylda villkor debiteras beloppet för en ny enhet av motsvarande modell.
Om produkten har skador p.g.a. yttre åverkan kommer du debiteras reparationskostnaden, utöver kostnaden för swap tjänsten (300 kr /ärende )
OBS! För dig som ska anmäla en Apple produkt:
Avaktivera "Hitta min [enhet]" genom att följa guider i länken: http://www.emrox.net/static/fmip/
Att tänka på när du gör felanmälan:
Innan du skickar in en trasig produkt till oss vänligen tänk på följande:
Här kan du felanmäla dina övriga produkter som inte omfattas av utbytesservice som t.ex. headset, fasta telefoner eller övriga tillbehör
OBS! När du har gjort felanmälan via denna portal, förväntar sig verkstaden att du skickar in produkten för reparation.