Välj tjänst



Utbytesservice




Inskicksservice


Välkommen till Tele2s Serviceportal för tjänsten: Utbytesservice

Utbytesservice gäller endast för nedan angivna modeller. För att felanmäla - klicka på den modell som ärendet gäller.
För att felanmäla övriga produkter som inte omfattas av utbytesservice - klicka på ikonen ovan (Inskicksservice).

Information gällande Utbytesservice:

Vid registrering av ett ärende innan kl. 12 vardagar, skickas ersättningsenhet ut samma dag tillsammans med returhandlingar.
Den trasiga enheten skall skickas in i erhållet returemballage och vara Tele2 tillhanda inom 5 arbetsdagar.
Vid ej uppfylda villkor debiteras beloppet för en ny enhet av motsvarande modell.
Om produkten har skador p.g.a. yttre åverkan kommer du debiteras reparationskostnaden, utöver kostnaden för swap tjänsten (300 kr /ärende )

OBS! För dig som ska anmäla en Apple produkt:
Avaktivera "Hitta min [enhet]" genom att följa guider i länken: http://www.emrox.net/static/fmip/

Att tänka på när du gör felanmälan:

Innan du skickar in en trasig produkt till oss vänligen tänk på följande:

Modeller som ingår i tjänsten

iPhone SE 3rd Gen 64GB

Generic placeholder image

iPhone 12 64GB

Generic placeholder image

iPhone 13 128GB

Generic placeholder image

Samsung S10E

Generic placeholder image

Samsung Galaxy A32

Generic placeholder image

Samsung Galaxy A35 Enterprise Edition

Generic placeholder image

Samsung Galaxy S21 Enterprise Edition

Generic placeholder image

Samsung Galaxy S22 Enterprise Edition

Generic placeholder image

Samsung Galaxy S23 Enterprise Edition

Generic placeholder image

Samsung Galaxy S24 Enterprise Edition


Välkommen till Tele2s Serviceportal för tjänsten: Inskicksservice

Här kan du felanmäla dina övriga produkter som inte omfattas av utbytesservice som t.ex. headset, fasta telefoner eller övriga tillbehör

OBS! När du har gjort felanmälan via denna portal, förväntar sig verkstaden att du skickar in produkten för reparation.

Klicka här för att fortsätta med felanmälan